Violetta-Martina Stoessel

Violetta-Martina Stoessel
alaiada123.blogspot.com

niedziela, 11 sierpnia 2013

Piosenka En Mi Mundo

Piosenka En Mi Mundo Przetłumaczona na język polski

Teraz wiesz, że
Nie rozumiem, co się dzieje,
chociaż ja
nigdy nie mam czasu na wszystko


Myślę, że nie zdaję sobie sprawy,
i daję tysiąc i jedną zmianę
Moje wątpliwości mnie zmęczyły
nie  chce dłużej czekać

I obudzi
w moim świecie
jest to, co ja
I nie zatrzyma
Nie sekund
moim przeznaczeniem jest dzisiejszy dzień

I obudzi
w moim świecie
jest to, co ja
I nie zatrzyma
Nie sekund
moim przeznaczeniem jest dzisiaj

Nic nie może się zdarzyć,
Wpadnę
wszystko czuję,
wszystko, wszystko
Nic nie może się zdarzyć
będę spadać,
wszystko, co mam,
nic mnie nie powstrzyma

Teraz nie wiem
co czują się zmienia
A jeśli obawiają się, że
Otwieram drzwi, ja obracam

Myślę, że nie zdają sobie sprawy,
i daję tysiąc i jedną zmianę
Moje wątpliwości, ożeniłem
I nie będzie czekać

I obudzi
w moim świecie
jest to, co ja
I nie zatrzyma
Nie sekund
moim przeznaczeniem jest dzisiaj

I obudzi
w moim świecie
jest to, co ja
I nie zatrzyma
Nie sekund
moim przeznaczeniem jest dzisiaj

I znowu się budzę ...
w moim świecie
jest to, co ja

I nie zatrzyma (nie chce przestać)
nawet sekundy (nie przestanę ...)
mój los jest teraz (Nie, nie, nie)

I znów budzę się (I nie zatrzyma)
w moim świecie (I nie zatrzymać ...)
jest to, co ja (Nie, nie, ja nie chcę przestać ...)

I nie przestanie (Nie, nie, nie przestanę)
nawet sekundy (nie przestanę ...)
moim przeznaczeniem jest dzisiaj (nie ...!)

Nic nie może się zdarzyć,
Wpadnę
wszystko czuję,
wszystko, wszystko
Nic nie może się zdarzyć
będę spadać,
wszystko, co mam,
nic mnie nie powstrzyma


Może się nie zgadzać rytm w słowach jak śpiewacie.
a to sam podkład rzeby ście mogli zaśpiewać ją po polsku oraz po hiszpańsku .


ada



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz